Náklady ministerstiev |
Skutočnosť oproti rozpočtu Mzdové náklady | Skutočnosť oproti rozpočtu Mzdové náklady v mil. Eur | Skutočnosť oproti rozpočtu Tovary a služby | Skutočnosť oproti rozpočtu Tovary a služby v mil. Eur | Skutočnosť oproti rozpočtu Bežné transfery | Skutočnosť oproti rozpočtu Bežné transfery v mil. Eur | Skutočnosť oproti rozpočtu Kapitálové výdavky | Skutočnosť oproti rozpočtu Kapitálové výdavky v mil. Eur |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kancelária Národnej rady SR | 5,3% | 0,8 | 2,7% | 0,2 | -39,8% | -0,4 | 96,6% | 6,6 |
Kancelária prezidenta SR | 9,2% | 0,2 | -6,9% | -0,1 | 45,8% | 0,1 | 2 538,4% | 0,2 |
Úrad vlády SR | 84,1% | 5,7 | -44,6% | -8,8 | 65,6% | 6,6 | 2 878,3% | 30,4 |
Úrad podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu | 206,0% | 2,3 | n.a. | n.a. | n.a. | n.a. | n.a. | n.a. |
Ústavný súd SR | 3,5% | 0,1 | 14,1% | 0,1 | 81,1% | 0,1 | 68,7% | 0,0 |
Najvyšší súd SR | 11,1% | 0,9 | 23,7% | 0,2 | 306,9% | 0,2 | -84,0% | 0,0 |
Generálna prokuratúra SR | 7,6% | 5,1 | 41,0% | 4,5 | 5,9% | 0,2 | 29,8% | 0,5 |
Najvyšší kontrolný úrad SR | 6,4% | 0,4 | 12,7% | 0,2 | 203,2% | 0,0 | 85,7% | 0,1 |
Ministerstvo zahraničných vecí SR | 18,5% | 11,2 | 47,4% | 17,0 | 404,5% | 35,4 | 1 060,0% | 11,7 |
Ministerstvo obrany SR | 3,3% | 11,7 | 9,8% | 18,4 | 3,6% | 5,5 | -6,3% | -11,8 |
Ministerstvo vnútra SR | 6,8% | 59,6 | 30,0% | 74,0 | 3,9% | 37,9 | 354,2% | 173,4 |
Ministerstvo spravodlivosti SR | 6,7% | 15,9 | -5,6% | -5,0 | 2,2% | 0,3 | 244,8% | 25,3 |
Ministerstvo financií SR | 12,3% | 22,4 | -13,9% | -29,8 | 128,4% | 7,2 | 391,1% | 86,6 |
Ministerstvo životného prostredia SR | 40,9% | 3,9 | -13,2% | -1,6 | 95,9% | 27,1 | 145,1% | 126,6 |
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR | 96,2% | 17,0 | -73,3% | -119,2 | 1,1% | 11,4 | 42,1% | 14,1 |
Ministerstvo zdravotníctva SR | 10,0% | 3,1 | -57,7% | -24,7 | 1,0% | 13,7 | 7 194,6% | 36,0 |
Ministerstvo práce, soc. vecí a rodiny SR | 26,2% | 40,3 | -12,6% | -15,0 | -0,8% | -15,7 | 145,8% | 4,4 |
Ministerstvo kultúry SR | 14,4% | 2,2 | 1,5% | 0,3 | 6,0% | 9,6 | 260,4% | 16,4 |
Ministerstvo hospodárstva SR | 26,7% | 3,6 | 21,8% | 2,8 | 27,1% | 35,7 | 163,6% | 135,9 |
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR | 78,2% | 21,8 | 61,4% | 26,3 | -36,2% | -343,7 | 117,2% | 51,8 |
Ministerstvo výstavby a regionálneho rozvoja SR - zrušené | n.a. | n.a. | n.a. | n.a. | n.a. | n.a. | n.a. | |
Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR | 25,4% | 5,9 | -3,5% | -6,9 | -1,2% | -7,9 | -46,3% | -541,9 |
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR | n.a. | n.a. | n.a. | n.a. | n.a. | n.a. | n.a. | n.a. |
Úrad geodézie, kartografie a katastra SR | 7,9% | 0,3 | -27,1% | -3,5 | -34,8% | -0,2 | 157,9% | 1,1 |
Štatistický úrad SR | 17,6% | 2,2 | 1,9% | 0,1 | 56,4% | 0,4 | 68,9% | 0,1 |
Úrad pre verejné obstarávanie SR | 0,8% | 0,0 | 8,6% | 0,2 | -13,3% | 0,0 | 6 330,0% | 1,3 |
Úrad pre reguláciu sieťových odvetví | 5,7% | 0,2 | -6,6% | -0,2 | 284,6% | 0,0 | -31,4% | 0,0 |
Úrad jadrového dozoru SR | 3,1% | 0,1 | -28,8% | -1,0 | -15,0% | -0,1 | 156,2% | 0,3 |
Úrad priemyselného vlastníctva SR | 5,2% | 0,1 | -2,3% | 0,0 | 16,5% | 0,0 | 0,0% | 0,0 |
Úrad pre normal.,metrol.a skúšobníctvo SR | 2,1% | 0,0 | -13,2% | -0,2 | 209,6% | 0,7 | n.a. | n.a. |
Protimonopolný úrad SR | 30,3% | 0,5 | 12,5% | 0,1 | 85,0% | 0,0 | -10,7% | 0,0 |
Národný bezpečnostný úrad | -0,1% | 0,0 | -24,9% | -0,5 | 8,4% | 0,0 | n.a. | n.a. |
Správa štátnych hmotných rezerv SR | 6,1% | 0,1 | -6,6% | -0,4 | 58,7% | 0,0 | 136,1% | 1,3 |
Všeobecná pokladničná správa | -88,3% | -17,2 | -99,2% | -140,2 | -23,7% | -696,5 | -87,9% | -71,5 |
Slovenská akadémia vied | -23,3% | -6,3 | -7,0% | -0,7 | 60,7% | 13,8 | 311,2% | 1,7 |
Kancelária Súdnej rady SR | -5,8% | 0,0 | n.a. | n.a. | n.a. | n.a. | n.a. | n.a. |
Kancelária Najvyššieho správneho súdu SR | n.a. | n.a. | n.a. | n.a. | n.a. | n.a. | n.a. | n.a. |
Náklady spolu | 9,8% | 214,2 | -10,0% | -162,6 | -8,3% | -858,4 | 6,1% | 108,9 |
Tabuľka obsahuje prehľad prevádzkových nákladov ministerstiev (Celkové mzdové náklady a náklady na Tovary a Služby), bežné transfery, čo sú platby a plnenia štátu voči jednotlivcom a organizáciám (napr. sociálne dávky, alebo dotácie pôdohospodárom) a kapitálové výdavky, čo sú najmä investície do dlhodobého hmotného majetku. Graf mzdových nákladov je možné vyhotoviť v tabuľke Mzdové náklady ministerstiev.